Vrijwilligers gezocht

Onze club draait op vrijwilligers. En gelukkig hebben we er daar veel van! Maar soms zwaaien er mensen af en ontstaan er lege plekken. Plekken die ook weer opgevuld moeten worden... Wil jij op een actieve manier bijdragen aan de club?

Hieronder vind je onze openstaande vacatures.

Onafhankelijke trainer/coach
Wat ga je doen? Voor komend seizoen zoeken wij weer enthousiaste onafhankelijke coaches voor onze jeugdteams. Heb je hockeyervaring en vind je het leuk om een groep te enthousiasmeren en beter te leren hockeyen, misschien is dit iets voor jou!
Wat bieden wij? Passende coachvergoeding + Coachbegeleiding + Vergoeding van deelname officiële KNHB-opleiding
Hoeveel tijd kost dit? Je geeft doordeweeks een training en coacht het team op zaterdag/zondag.
Per wanneer? Voor het nieuwe seizoen

Interesse of wil je meer weten? Neem contact op met de TC (tc@mhcflevoland.nl) of coachbegeleider (coachondersteuning@mhcflevoland.nl) om in gesprek te gaan over de mogelijkheden.

Barcommissie: Planner
Wat doe je? Opmaken van het barschema a.d.h.v. het wedstrijdschema en uitsturen van het schema aan alle commissieleden. Nadat de commissieleden hun beschikbaarheid hebben opgegeven een definitieve planning bepalen. Je staat in contact met de lijncoördinatoren en Technische Commissie v.w.b wedstrijdplanning en inhaalwedstrijden.
Hoeveel tijd kost dit? Om en nabij 0,5hr per week gemiddeld, waarbij er soms een piek is.
Per wanneer? Per direct

Barcommissie: medewerkers (aantal: 13!)
Wat doe je? Standaard werkzaamheden aan de hand van het Bar Handboek, zoals openen en sluiten (waaronder schoonmaken en opruimen) van de bar. Toezicht houden op de werkzaamheden van de ouder-ondersteuners, door mee te draaien. Op zaterdagen verzorgen van de wedstrijdtafel.
Hoeveel tijd kost dit? 3x per seizoensdeel, 3 uur achter de bar; 2x per seizoen een 'grote' schoonmaakavond van ca 2 uur; 2 vergaderingen per jaar van ca 1,5 uur. Totaal 16 uur in een heel seizoen.
Per wanneer? Per direct

Voorzitter Barcommissie
Wat doe je? Aanspreekpunt vanuit Bestuur en andere commissies (m.n. Technische Commissie en Klus-Club) mbt barzaken zoals extra openingen ivm inhaalwedstrijden, te repareren zaken etc. Je initieert 2x per jaar een 'grote' schoonmaak. Je redigeert nieuwbriefartikelen. Staat in contact met de diverse subcommissies (Planning, Communicatie & Barprocessen en Inkoop). Betrokken bij de werving van nieuwe leden. Hebt contact met diverse leveranciers waaronder de Horeca groothandel Lieferink, maar ook diverse 'hardware' en onderhoudsleveranciers. In overleg met 'inkoop' en bestuur het prijsbeleid bepalen.
Hoeveel tijd kost dit? 30-45 minuten per week. Daarbij enkele keren per seizoen een vergadering met de commissie en het bestuur, ongeveer 2 uur per keer.
Per wanneer? Per 1 juli

Medewerker Communicatie & barprocessen

Wat doe je? Bijhouden van het Bar-processen en handleidingenboek, waarin uitleg gegeven wordt over alle processen en handelingen binnen de barwerkzaamheden. Contact met de communicatie commissie waarbij gezorgd wordt voor publicatie van diverse nieuwsbriefitems per jaar.
Hoeveel tijd kost dit? Enkele keren per jaar checken of de processen en handelingen in het Barboek nog kloppen.
Per wanneer? Per 1 juli 2024

Interesse of wil je meer weten? Stuur dan een mail naar facilitair@mhcflevoland.nl.

Inkoper drank en producten
Wat doe je? Wekelijks inventariseren van de barvoorraden en deze online bestellen in het portaal van horeca groothandel Lieferink. Het klaarzetten van de emballage en overige statiegeld/retourzaken.
Hoeveel tijd kost dit? 1 uur per week
Per wanneer? Per 1 juli 2024

Lijncoördinator voor de Meisjes-lijnen

Wat doe je? Als lijncoördinator ben je eerste aanspreekpunt voor de coaches van de Meisjes-teams. Je communiceert, informeert, zorgt dat nieuwe leden in een passend team worden ingedeeld, stelt coaches aan, begeleidt de teamindeling voor een nieuwe seizoen (aan de hand van het indelingsbeleid) en vertegenwoordigt jouw lijn binnen de Technische Commissie.
Hoeveel tijd kost dit? Aan tijd kost je dit 1-3 uur per week. Ook sluit je een keer per 6 weken  aan bij de vergadering van de Technische Commissie.
Per wanneer? Per direct of bij de start van het nieuwe seizoen.

Interesse of vragen? Stuur dan een e-mail naar tc@mhcflevoland.nl

Lijncoördinator Jongste Jeugd
Wat doe je? Als lijncoördinator ben je eerste aanspreekpunt voor de coaches van de Jongste Jeugd-teams. Je communiceert, informeert, zorgt dat nieuwe leden in een passend team worden ingedeeld, stelt coaches aan, begeleidt de teamindeling voor een nieuwe seizoen en vertegenwoordigt jouw lijn binnen de Technische Commissie.
Per wanneer? Per direct of bij de start van het nieuwe seizoen.

Interesse of vragen? Stuur dan een e-mail naar tc@mhcflevoland.nl

Secretaris

Als secretaris ben je een belangrijke spil in onze club.
Wat doe je? Onder andere: Opstellen agenda (input via bestuur), updaten Actie- en Besluitenlijst bestuursvergadering (10x per jaar), updaten jaarplanning. Binnenkomende e-mails checken. Correspondentie uit naam van (en in overleg met) het bestuur. Algemene Leden Vergadering voorbereiden (1x per jaar). Jaarlijkse subsidie aanvraag bij de Gemeente Dronten, en nog meer.
Hoeveel tijd kost dit? Alles totaal komt neer op ongeveer 7 à 8 uur per maand. Het merendeel van de werkzaamheden kunnen gedaan worden op een zelf gekozen tijdstip en vanuit huis.
Per wanneer? Nieuwe seizoen 2024-2025 (september 2024)

Klik hier voor de volledige omschrijving van Secretaris.
Interesse of wil je meer weten? Stuur dan een mail naar secretaris@mhcflevoland.nl