Sponsoren

Sponsoren zijn belangrijk voor een club. Ook voor onze hockeyclub MHC Flevoland. Zonder sponsoren zijn veel dingen simpelweg niet mogelijk. Wij bedanken onze sponsoren dan ook hartelijk voor hun bijdrage!

Indien u via de club in contact wilt komen met een van onze sponsoren, laat ons dit dan weten via sponsor@mhcflevoland.nl

Wilt u sponsor worden? Bekijk dan deze pagina voor de mogelijkheden.

Sponsormogelijkheden

Als MHC speelt, staan ouders, familie en liefhebbers gekluisterd aan de zijlijn. Door het sponsoren van de grootste mixed hockeyclub van Dronten komen bedrijven in contact met de inwoners van Dronten. Net als mensen die geen lid zijn van de club, maar wel deelnemen aan hockey-activiteiten van MHC. De diversiteit aan doelgroepen – van pupillen tot 45-plussers – maakt MHC Flevoland een interessante partner.

MHC Flevoland heeft momenteel een aantal hoofdsponsors. Stuk voor stuk krachtige Drontense bedrijven die voor kwaliteit staan – net als MHC Flevoland. En daarvan kunt u onderdeel worden en uw voordeel pakken door MHC te sponsoren.